بهترین پزشک متخصص هموروئید بواسیر

امروزه بخاطر تغییر در سبک زندگی , بیماری هموروئید بواسیر در جوامع مختلف در بین زنان مردان و حتی کودکان بیشتر از قبل دیده میشود . فعالیت کمتر بدنی و نشستن طولانی مدت و بخصوص مصرف کم فیبر غذایی باعث تنبلی روده و یبوست و در طولانی مدت ایجاد بواسیر میکند . تمام علائم این بیماری ناراحت کننده و آزار دهنده است و فرد مبتلا  بدنبال درمان قطعی و درست این بیماری میباشد . تمام پزشکان با این بیماری آشنایی دارند و تا حدودی میتوانند برای کاهش علائم بیماری دارو تجویز کنند ولی بهترین پزشک متخصص هموروئید بواسیر برای درمان قطعی بیماری کیست ؟

علائم بیماری هموروئید

اغلب بیماران بتدریج و در طی ماهها متوجه ایجاد علائم میشوند ولی گاهی علایم ناگهانی بروز میکنند . کلا دو نوع هموروئید وجود دارد نوع داخلی و نوع خارجی . علائم در هموروئید خارجی اغلب ناگهانی و بصورت درد و تورم در اثر لخته شدن خون ایجاد میشود که به آن هموروئید ترومبوزه گفته میشود . هموروئید داخلی روند رشد آهسته تری دارد و بیرون زدگی و خونریزی و ترشح مخاطی از مقعد شایع ترین علائم آن میباشد .

بهترین پزشک متخصص هموروئید بواسیر

بیشتر بخوانیم : متخصص هموروئید خانم

بیماران هموروئیدی به کدام پزشک مراجعه میکنند

بعلت اینکه این بیماری شایع بوده و اکثر افراد با آن آشنایی دارند بعضی بیماران در وهله اول بدون مراجعه به پزشک به توصیه افراد دیگر بعضی داروها را تهیه و مصرف میکنند . بیشتر بیماران قبل از مراجعه به متخصص جراحی عمومی برای تشخیص و درمان به پزشکان زیر مراجعه میکنند :

• پزشک عمومی
  • متخصص زنان
  • متخصص داخلی و گوارش

پزشک عمومی یا متخصص زنان و داخلی برای بهبودی علائم بیماری یک یا چند جلسه درمان دارویی انجام میدهند که برای مراحل ابتدایی بیماری موثر است و اغلب علائم بهبود پیدا میکند . با ادامه روند بیماری دارو درمانی کافی نبوده و لازم است بیماری بطور قطعی درمان شود که در این مرحله بیمار توسط این پزشکان به متخصص جراحی عمومی معرفی میشود .

مشاهده کنید : فیلم جراحی هموروئید با لیزر

بهترین پزشک متخصص هموروئید بواسیر کیست

تشخیص و درمان بیماریهای ناحیه نشیمنگاه پیچیده و کاملا تخصصی است :

• یک علامت ساده ممکن است در چندین بیماری مشترک باشد و باعث تشخیص و درمان نادرست شود
  • بعلت آناتومی خاص ناحیه ممکن است یک جراحی با تکنیک غلط باعث آسیب شدید ناحیه مقعد و بروز عوارض متعدد مانند درد دائمی , تنگی , بی اختیاری نسبت به گاز و مدفوع و ترشح دائمی از مقعد شود
  • درمانهای غلط و ناکافی توسط افراد غیر متخصص باعث یاس و اتلاف وقت و هزینه بیمار شود

بیشتر بخوانید : هزینه لیزر هموروئید

پزشکی میتواند تشخیص درست و درمان قطعی بیماری هموروئید بواسیر را انجام دهد که :

• کاملا آناتومی ناحیه مقعد را بشناسد
  • در باره بیماریهای مقعد و روده آموزشهای تخصصی کامل را گذرانده باشد
  • تکنیکهای جراحی مربوط به ناحیه را آموزش دیده و به اندازه کافی انجام داده باشد
  • معلومات و تبحر کافی جهت رفع عوارض ناشی ازبیماری و جراحی را داشته باشد

پزشک متخصص جراحی عمومی تنها متخصصی است که تمام شرایط گفته شده را دارد و طی چهار سال آموزش تخصصی علم و مهارت کافی جهت جراحی و درمان تمام بیماریهای ناحیه مقعد از جمله هموروئید را کسب میکند . بیماران با علائم هموروئید جهت درمان درست و کامل بیماری بهتر است از ابتدا توسط متخصص جراحی عمومی معاینه و درمان شوند .

, , , ,