فیلم جراحی زیبایی سینه پروتز سینه

فیلم جراحی زیبایی سینه پروتز سینه در باره عمل جراحی پروتز سینه میباشد . توضیحات کامل در باره این جراحی در فیلم داده میشود . فیلم به سه قسمت تقسیم شده و توضیحات بیشتر در زیر هر قسمت نوشته شده است .

قسمت اول جراحی زیبایی سینه

 

جراحی پروتز سینه برای بزرگ کردن سایز سینه, اصلاح افتادگی سینه, اصلاح غیر قرینگی سینه استفاده میشود .

دو نوع اصلی پروتز وجود دارد یک نوع آن با سیلیکون پر شده و نوع دیگر را حین جراحی با سرم پر میکنیم . پروتزها به اشکال گرد یا آناتومیک (همان قطره اشکی ) ساخته میشوند . سطح پروتز میتواند صاف و شفاف و یا زبر باشد . هر کدام از این پروتزها برای مورد خاصی استفاده میشوند و انتخاب آن به عهده جراح است .

بیشتر بخوانید: جراحی زیبایی سینه

قسمت دوم جراحی زیبایی سینه

پروتز در داخل سینه در یکی از این دو محل میتواند گذاشته شود :

  • روی عضله
  • زیر عضله

انتخاب محل قرارگیری پروتز با نظر جراح است و جراح پس از ارزیابی مقدار بافت سینه, قوام آن و میزان افتادگی سینه در این باره تصمیم میگیرد. وقتی بافت سینه کم و ضعیف باشد پروتز زیر عضله و در سینه های افتاده ترجیحا روی عضله گذاشته میشود. اکثر مواقع پروتز کامل زیر عضله قرار ندارد و نیمه پایینی آن زیر بافت سینه قرار میگیرد .

قسمت سوم جراحی زیبایی سینه

همانطوری که در قسمت سوم فیلم جراحی زیبایی سینه پروتز سینه گفته میشود این عمل در کلینیک جراحی یا بیمارستان با بیهوشی عمومی انجام میشود. برش جراحی اکثرا زیر سینه داده میشود. در سینه هایی که کمی افتادگی دارند و هاله سینه بزرگ است میتوان از دور هاله برش جراحی ایجاد کرد و همزمان کمی سینه را لیفت کرد. جراحی معمولا بین یک تا دو ساعت طول میکشد. اگر این جراحی همزمان با لیفت سینه انجام شود زمان جراحی بیشتر میشود . بیمار تا دو هفته باید محل جراحی را پانسمان کند و تا دو ماه سوتین گنی مخصوص بپوشد . بازگشت به فعالیتهای معمولی بعد از دو ماه امکانپذیر میباشد.

 

فیلم جراحی زیبایی سینه پروتز سینه

, , , ,

Related Posts

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code

فهرست