هزینه جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه یا اصلاح افتادگی سینه یا بالا کشیدن سینه نوعی عمل جراحی زیبایی سینه است که برای فرمدهی بهتر به سینه های شل و افتاده و غیر قرینه که ظاهر آنها مطلوب فرد نیست انجام میشود. در افتادگی سینه معمولا حجم سینه را کم نمیکنیم و فقط پوست اضافه را برمیداریم. گاهی حجم سینه کم است و با لیفت اندازه سینه کوچک میشود و برای حجم دهی کافی لازم است که همزمان پروتز هم برای فرد گذاشته شود. هزینه جراحی لیفت سینه ماستوپکسی میتواند براساس مرکز انجام جراحی و تخصص جراح انجام دهنده عمل متفاوت باشد.

هزینه جراحی لیفت سینه

بیشتر بخوانید : جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی

هزینه جراحی لیفت سینه ماستوپکسی در کشورهای دیگر

در کشور آمریکا هزینه پرداختی به جراح حدود 5000 دلار میباشد و اگر هزینه های بیهوشی و بیمارستان هم اضافه شود بیش از 10000 دلار خواهد شد . در کشورهای اروپایی و در خاورمیانه هم تقریبا هزینه ها در همین حدود است .

هزینه جراحی لیفت سینه شامل چه مواردی است؟

  1. هزینه آزمایشات , سونوگرافی یا ماموگرافی , هزینه مشاوره با پزشکان متخصص در صورت داشتن بیماریهای زمینه ای مانند بیماری قلب
  2. هزینه بستری در کلینیک یا بیمارستان , هزینه اتاق عمل و دستمزد متخصص بیهوشی و وسایل مصرفی و پروتز در صورت لزوم
  3. دستمزد جراح
  4. هزینه داروهای مصرفی وسایل پانسمان و سوتین گنی مخصوص برای استفاده پس از عمل

آیا هزینه جراحی لیفت سینه را بیمه پرداخت میکند؟

جراحی لیفت سینه عمل زیبایی محسوب میشود و بیمه به این عمل تعلق نمیگیرد . در خیلی از موارد حتی در صورت بروز عوارض جهت درمان بیمه هزینه ای پرداخت نمیکند و تمام هزینه ها به عهده بیمار است .

هزینه مربوط به بیمارستان و کلینیک و بیهوشی

  • این جراحی با بیهوشی عمومی و در اتاق عمل مجهز قابل انجام است .
  • در ایران این عمل در بیمارستان یا در مرکز جراحی محدود یا همان دی کلینیک انجام میشود .
  • معمولا یک شب بستری بعد از عمل کافی میباشد .
  • هزینه کلی دریافتی مربوط به این قسمت بسیار متغیر است و کمترین هزینه را مراکز جراحی محدود در قسمتهای مرکزی و پایین شهر تهران دریافت میکنند .
  • هزینه بیمارستان گاهی دو تا چند برابر هزینه مراکز جراحی محدود است .
  • بطور متوسط این هزینه در سال 1401 حدود 10 میلیون تومان است .
  • در صورت استفاده از پروتز بر اساس برند استفاده شده هزینه آن حدود 16 میلیون تومان است . استفاده از مش هزینه جداگانه دارد .

جراحی لیفت سینه ماستوپکسی

هزینه مربوط به عمل جراحی

این جراحی مطلقا زیبایی است و هزینه بالا کشیدن و فرمدهی سینه براساس روش جراحی و تخصص پزشک و تجربه پزشک میتواندبسیار متفاوت باشد .

 در یک مورد ساده افتادگی در حد 3 سانت است قوام سینه و شکل ظاهری و قرینگی سینه خوب است میتوان فقط با برش دور هاله افتادگی را لیفت و اصلاح کرد . این عمل کار و زمان زیادی نمیبرد و مسلما هزینه دریافتی کم خواهد بود

  در یک مورد پیچیده خانم بالای 50 سال با افتادگی شدید , سینه های شل و کاملا غیر قرینه مراجعه کرده است و جهت لیفت و فرم دهی سینه سه برش لازم است .باید قسمت فلت یا صاف شده بالای سینه را با بافت خود بیمار بصورت اتو پروتز یا با تزریق چربی یا گذاشتن پروتز پر کرد و برای شکل دهی بهتر و قرینه سازی برداشت قسمتی از بافت سینه یا لیپوساکشن انجام داد . در این صورت چندین عمل همزمان انجام شده و هزینه جراحی بیشتر خواهد بود .

در جواب به این سوال که هزینه جراحی لیفت سینه ماستوپکسی چقدر است؟ باید گفت هزینه عمل جراحی بر اساس موارد گفته شده در شهر تهران در سال 1401بین 10 تا 40 میلیون تومان است . به این هزینه , هزینه بیمارستان هم اضافه خواهد شد .

, , ,

Related Posts

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code

فهرست