با ماموپلاستی سینه چند سایز کوچک میشود

سینه های بزرگ علاوه بر مشکلات جسمی که برای فرد ایجاد میکنند فعالیت بدنی را هم تحت تاثیر قرار میدهند . بسیاری از خانمهایی که این مشکل را دارند هر لباسی را نمیتوانند استفاده کنند و گاهی حضور در اجتماع هم برایشان سخت میشود . وقتی فردی تصمیم به انجام جراحی کوچک کردن سینه میگیرد در مراجعه به جراح این سوال را مطرح میکند که با ماموپلاستی سینه چند سایز کوچک میشود ؟ در جواب باید گفت که به عوامل متعددی بستگی دارد .

با ماموپلاستی سینه چند سایز کوچک میشود

بیشتر بخوانید: جراحی زیبایی سینه

با ماموپلاستی سینه چند سایز کوچک میشود

عواملی که در میزان کوچک کردن سینه تاثیر میگذارند عبارتند از :

  • اندازه و حجم سینه قبل از جراحی
  • میزان افتادگی سینه
  • نوع برشی جراحی
  • میزان چاقی  و بیماری زمینه ای مانند دیابت
  • مصرف دخانیات و الکل
  • درخواست بیمار

حتما بخوانید : عمل جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی

تاثیر سایز سینه در میزان کوچک شدن سینه

متاسفانه اکثرخانمهایی که تصمیم به جراحی ماموپلاستی دارند بخصوص افراد با سینه های خیلی بزرگ اصرار میکنند که سینه خیلی کوچک شود . میزان کوچک کردن سینه با جراحی محدودیتهایی دارد و علت این محدودیت تلاش برای حفظ خونرسانی بافت سینه و ایجاد شکل مناسب و جلوگیری از عوارض ناخواسته میباشد . با ماموپلاستی سینه چند سایز کوچک میشود ؟ اصولا کاهش یک تا دو سایز در اندازه سینه بعد جراحی انتظار درستی از جراحی است . نمیتوان سینه با سایز 95 را تا حد  65 بدون آسیب شدید به سینه کوچک کرد .

شدت افتادگی سینه و تاثیر آن در میزان کوچک کردن سینه

هر چه میزان افتادگی بیشترباشد اندازه پدیکولی که نوک و هاله سینه روی آن قرار میگیرد بزرگتر خواهد بود و روی سایز نهایی سینه تاثیر خواهد گذاشت . گاهی افتادگی به قدری زیاد است که جراح بعلت نگرانی از قطع خونرسانی به نوک و هاله سینه , این قسمت را برداشته و سینه را کوچک و در آخر نوک و هاله را مجدد به سینه پیوند میزند . با این روش سینه های خیلی بزرگ را هم میتوان کاملا کوچک کرد .

هزینه جراحی لیفت سینه

برش جراحی و کاهش سایز سینه

برای کاهش حداکثر سایز سینه لازم است برش جراحی به شکل لنگری باشد هم چنین در سینه های خیلی افتاده هم این برش را ایجاد میکنیم . با برش دور هاله و خط عمودی بطور متوسط میتوان سینه را کوچک کرد .

تاثیر بیماریهای زمینه ای در نتیجه عمل ماموپلاستی

در افراد چاق با سینه های پر از بافت چربی و در بیماران دیابتی و در سیگاری ها نسبت به افراد عادی باید بافت بیشتری در سینه نگهداشت تا خونرسانی به نوک و هاله سینه و بقیه قسمتها حفظ شود در غیر این صورت احتمال نکروز زیاد است .

درخواست بیمار

نظر بیمار برای سایز و شکل سینه بعد از جراحی لیفت و کوچک کردن سینه بسیار مهم است .  با در نظر گرفتن تمام موارد موثر در کاهش سایز سینه بعد از عمل ماموپلاستی جراح حدود کاهش سایز سینه آن فرد را میتواند مشخص کند .

, , , , ,

Related Posts

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code

فهرست