عمل جراحی ماموپلاستی

گر چه ممکن است عمل جراحی ماموپلاستی معادل جراحی کوچک کردن سینه تلقی شود ولی به هر نوع جراحی زیبایی سینه ماموپلاستی گفته میشود و روزانه دهها هزار مورد از آن در سراسر دنیا انجام میشود . این جراحی ها به منظور تغییر سایز و شکل سینه انجام میشود تا با اندام فرد تناسب داشته باشد و همچنین میتوان سینه از بین رفته را بازسازی کرد . این عملها بجز در موارد خاص به درخواست فرد انجام میگیرد .

انواع عمل جراحی ماموپلاستی

همانطور که گفته شد با این عملها سایز و شکل سینه تغییر داده میشود . انواع مختلف ماموپلاستی عبارتند از :

  • ماموپلاستی کاهنده
  • ماموپلاستی بزرگ کردن سینه
  • ماموپلاستی بازسازی سینه

نوعی عمل جراحی وجود دارد که فقط سینه های افتاده را لیفت میکند و به آن ماستوپکسی گفته میشود .

 

عمل جراحی ماموپلاستی

بیشتر بخوانید : عمل جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی

ماموپلاستی کاهنده

همان عمل جراحی کوچک کردن سینه میباشد . سینه یک تا چند سایز بسته به درخواست بیمار کوچک میشود . در این عمل همچنین سینه لیفت میشود و نوک و هاله سینه در موقعیت طبیعی تر قرار میگیرند . علاوه بر بهتر شدن ظاهر سینه وزن زیادی از روی قفسه سینه و شانه های بیمار برداشته میشود و خستگی و درد شانه گردن پشت از بین می رود . فرد از زندگی با کیفیت تری برخوردار میشود .

  • معمولا با دو یا سه برش انجام میشود
  • حجمی از بافت چربی و غددی سینه برداشته میشود
  • تمام برش ها به روش پلاستیک دوخته میشود تا در آینده رد بخیه قابل توجه نباشد
  • در پایان سینه گردتر و خوش فرم تر شده قوام آن سفت تر میشود

مشاهده کنید : فیلم جراحی کوچک کردن سینه

ماموپلاستی بزرگ کردن سینه

در این جراحی سایز سینه ها با گذاشتن پروتز بزرگتر میشود . همچنین غیر قرینگی بین سینه ها را میتوان با این روش اصلاح کرد . در مواردی که قوام سینه شل و بالای سینه ها خالی شده گذاشتن پروتز باعث بهبودی وضعیت میشود . اکثرا برش از زیر سینه داده شده و پروتز گرد یا قطره اشکی در زیر عضله یا زیر بافت سینه گذاشته میشود . این جراحی یکی از پر طرفدار ترین عملهای زیبایی سینه میباشد .

مشاهده کنید : فیلم جراحی پروتز سینه

ماموپلاستی باز سازی سینه

عمل بازسازی سینه برای بیمارانی که بعلت سرطان تمام یا قسمتی از بافت سینه آنها برداشته شده انجام میشود . تکنیکهای متعددی برای این نوع عمل ابداع شده و جراح پس از بررسی تشخیص میدهد که کدام روش برای فرد مناسب تر است . اکثرا از بافت بدن خود بیمار برای بازسازی سینه استفاده میشود و گاهی از پروتز گذاشته میشود . در این جراحی سعی میشود که تا حد ممکن سینه با شکل  اندازه و ظاهر طبیعی بازسازی شود . گاهی جهت حصول بهترین نتیجه این عمل در چند مرحله انجام میگیرد .

هزینه جراحی لیفت سینه

, , , , ,

Related Posts

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code

فهرست